۲ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

احداث خانه معلم در مشگین‌شهر ضروری است

احداث خانه معلم در مشگین‌شهر ضروری است

اردبیل- نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت خانه معلم در شهر گردشگری مشگین‌شهر از ضرورت‌ها و نیازمندی‌هاست که باید هر چه سریعتر زیرساخت‌ آن فراهم آید.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس درخواست کردیم تا از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش استان و شهرستان مشگین شهر با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و خانه معلم به عنوان مرکز رفاهی و آموزشی معلمان احداث و عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: مشگین‌شهر قطب گردشگری ملی و حتی فرامنطقه‌ای است و از همین رو در فصول مختلف ما با حضور فرهنگیان و معلمان در این شهرستان روبه‌رو هستیم که احداث خانه معلم و مرکز رفاهی می‌تواند ارائه‌کننده خدماتی شایسته برای فرهنگیان شریف باشد تا ما در برابر معلمان و خانواده‌های آنها شرمنده نباشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین ملاقاتی که با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم داشتیم، درخواست کردیم تا رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس سفری را به مشگین‌شهر انجام دهند تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم منطقه قرار گیرند.

عباس‌زاده مشکینی مشگین‌شهر را فرهنگی‌ترین شهرستان شمالغرب کشور اعلام کرد و افزود: حق مسلم مردم این منطقه است تا از بهترین امکانات آموزشی و فرهنگی بهره‌مند شوند و شایسته نیست بعد از گذشت سال‌های طولانی شهرهای مختلف مشگین‌شهر از کمبود فضاهای آموزشی، تربیتی، ورزشی و تفریحات سالم بی‌بهره باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم شاخص توسعه مشگین‌شهر به میانگین اردبیل برسد که در این زمینه قطعاً در همه حوزه‌ها به تناسب توسعه مرکز استان انتظار می‌رود در مشگین‌شهر نیز تحولات اساسی شکل بگیرد.

عباس‌زاده مشکینی اضافه کرد: تخصیص منابع مالی باید در حد نیاز به انجام برسد تا از لحاظ استحکام و کفایت فضاهای آموزشی دغدغه‌ها و مشکلات به تدریج رفع شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس در بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش می‌کند تا از محل فروش املاک مازاد فرصتی را به مناطق محروم به ویژه واحدهای آموزشی فراهم آورد تا از این محل تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ساخت استخر، سالن‌های ورزشی و خانه معلم به شکل مناسب به انجام برسد.

کد خبر 5382209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha